Hrastnik / 10. september 2016 / 15:00

Informacije in napotki za sodelovanje

Prijava ekip

Prijavite se lahko preko spletne strani http://www.funsterc.si/kulinaricne-ekipe/prijava-ekipe/, do vključno 5. septembra 2016 oz. do zapolnitve mest (30 ekip).

Kdaj in kje bo prireditev?

Prireditev bo potekala v soboto, 10. septembra 2016, od 15. ure dalje, na Tržnici v Hrastniku.

Koliko časa traja prireditev?

Tekmovalni del se predvidoma prične ob 15:00 uri in zaključi ob 17:00 uri. Razglasitev najboljših je predvidena ob 17:30, zaključek celotne prireditve pa ob 18:30 uri. Ob 16:30 bo strokovna komisija pobrala vzorce pripravljenih jedi.

Prihod ekipe na prizorišče

Tržnica bo na dan prireditve zaprta za promet. Na vhodu v tržnico bo postavljena INFO TOČKA prireditve. Vse ekipe lahko pridete na prireditveni prostor z avtomobilom med 12:30 in 14:30. Na prireditvenem prostoru žal ni mogoče parkirati. Prav tako bo mogoče po prireditvi znova pripeljati z avtomobilom na prireditveni prostor.

Kje je mogoče parkirati?

V Hrastniku je v bližini tržnice več parkirnih mest. Največje je pred Komunalo v Hrastniku (oziroma pred Rudnikom), parkirišča pa so tudi pred Knjižnico Antona Sovreta v Hrastniku, in pred trgovinama Špar in Mercator. Na spletni strani bo tudi objavljena skica parkirišč.

Kaj potrebuje ekipa/društvo na prizorišču?

Ekipa ima možnost, da okrasi stojnico po lastnih željah, deli letake in se na kreativen način predstavi obiskovalcem. Za peko kulinaričnih dobrot je najbolje, da imate s sabo plinske, grelnike, kuhalnike in podobno, kajti na prizorišču ni mogoče uporabljati elektrike. Potrebujete tudi potreben pribor in posodo za peko.

Kaj ekipam zagotovi organizator?

Organizator vsaki ekipi priskrbi stojnico, plastične vilice in krožnike za pokušino jedi, vrečke za odpadke ter osnovne sestavine za funšterc oz. krumpantoč (osnovne sestavine lahko dvignete na Info točki v petek in soboto). Organizator ne zagotavlja električnega priključka!

Koliko in katere sestavine zagotovi organizator?

Organizator poskrbi vse sestavine, ki so navedene v tradicionalnem recepu – za funšterc so to jajca in moka, za krumpantoč pa poleg omenjenih sestavin tudi krompir. Priskrbeli bomo sestavine, ki zadostujejo za približno 30 oseb po našem receptu. Vsaka ekipa lahko količinsko pripravi jedi kolikor želi, za komisijo se pripravi samo en vzorec vsake jedi.

Kje in kdaj bo odprta Info točka?

Info točka bo v petek pred festivalom odprta v Zmajevi lukni (poleg Pošte na Dolu pri Hrastniku) in sicer med 14:00 in 20.00, v soboto pa od 11. ure dalje na  tržnici. Na Info točki boste prejeli tudi vse ostale informacije.

Kriteriji ocenjevanja

Tako kot v prejšnjih dveh letih, bodo tudi letos svoje mnenje podali obiskovalci in strokovna komisija. Strokovna komisija, sestavljena iz kulinaričnih mojstrov, bo letos ocenjevala okus, inovativnost ter degustacijo, ne bo pa ocenjevala priprave na stojnici ter izgleda stojnice. Vse ostalo (kreativnost, vizualno podobo stojnice,…) pa bodo ocenjevali obiskovalci in tako izbrali najboljšo ekipo na letošnjem Funštercu. Objavljamo tudi ocenjevalni list.

Predstavitev ekipe

Tudi letos bomo imeli povezovalca programa, ki bo med prireditvijo prišel do vaše stojnice in vas predstavil, hkrati pa vam dal možnost, da se predstavite tudi sami. Lahko naredite reklamo za vašo dejavnost, reklamo za prihodnje aktivnosti, ipd. Želimo si, da obiskovalce navdušite za vase društvo in na ta način pridobite še kakšnega člana ali simpatizerja.

Ostalo

Prijavnina

Udeležba za ekipe je brezplačna. Prijavnino, 20 eur, plačajo samo pravne osebe, ki niso društva, zavodi ali fundacije. Prijavnino je potrebno nakazati do 12.septembra 2015 na TRR Društva Rast: SI56 6100 0000 3757 642 (Delavska hranilnica).

Ekologija

Vsaka ekipa bo ob prihodu prejela velike vrečke za smeti, zato vas prosimo, da po končani prireditvi pospravite za seboj. Hvala.

Vreme

Del tržnice se nahaja pod streho, tako da bomo tekmovanje oz. prireditev lahko izpeljali v vsakem vremenu.

Fotografije

Na prireditvi bo nekaj fotografov in vsaka ekipa bo imela možnost fotografiranja ob svoji stojnici ter na podelitvi priznanj vsem udeležencem.

Mediji

Na prireditvi bo prisotna tudi kamera naše prireditve, ki bo pripravila reportažo, prav tako pa bo reportaža fotografij objavljena tudi v medijih po prireditvi. Fotografije bodo objavljene tudi na facebooku ter na spletni strani prireditve.

Promocija društva/ekipe

Prireditev je odlična priložnost za promocijo vašega društva/ekipe, zato predlagamo, da jo izkoristite kot promocijo vaše redne dejavnosti z reklamnim materialom, transparenti, vašimi izdelki, letaki, ipd.

V primeru dodatnih vprašanj, ne odlašajte in se obrnite na nas: info@funsterc.si

Kulinarične ekipe

Zoskoti

Mladinski center Zagorje ob Savi je svobodomiseln in do drugačnosti toleranten prostor, odprt vsem, ki želijo aktivno preživeti svoj prosti čas ter v dobri družbi in na zabaven način pridobiti nova znanja, izkušnje in veščine. Deluje z namenom povezovanja na področjih razvoja, izobraževanja, kulture in športa. Prav tako mladim omogoča organizacijsko, prostorsko, tehnično in svetovalno pomoč pri izvedbi njihovih projektov ter pomoč pri vključevanju v domače in mednarodne projekte.

Organizator
Logotip društva Rast